09 december 2005

More fire inna La Paz!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

hola rune - como te va?
y como fue el fuego inna la paz ayer?
lo siento qué no estaba.
håber du har det rigtig godt. og det er bare super go stil at ta firehouse med til La Paz.

06:57  
Anonymous Anonym said...

eller det var måske slet ikke igår, men sidste fredag?! men fortæl hvordan det gik alligevel...

07:02  
Blogger /rune said...

Det gik rigtig godt. Eller "buena honda", som de smarte siger her.

The Lounge er sådan et lidt arty sted, med foto udstilling og fremvisning af film (i går viste de en først en lokal kortfilm, så "making of" kortfilmen, og så kortfilmen igen - jeg var sgu ved at blive utålmodig til sidst..). Hver fredag er dj'er et par trendy fyre med hornbriller (de findes også her).

Men jo, der var gang i den i går, folk var nede med det. Jeg skal nok lave en reggae-klub en gang om måneden, så det ikke er reggaeton og lidende latino-rock det hele.

(hvem er teddy v?)

16:04  
Blogger /rune said...

Fuck, jeg skrev sguda den forkerte dato på flyeren...

16:31  
Anonymous Anonym said...

teddy V = thea
por la buena onda
gør ikke noget med datoen... næste gang!!!

05:14  
Blogger Troels said...

God reggaestil at fucke med datoen! Buena honda for det, du.

Troels

04:55  
Blogger Hr. T.H. said...

Jeg kipper på den røde kasket for, at du driver Firehouse-stilen videre på nye kontinenter. Ej dårligt, Geertsen!

/th

06:22  
Blogger Hr. T.H. said...

Åh, og det samme gælder for dig, som for Baronen: hva' fanden ligner det ikke at linke til min side. Jeg fornærmes!

/th
- live fra MMMs operahus *hylder storkapitalen*

06:24  

Send en kommentar

<< Home